O tym jak uratowałem 125 000 zł i mnóstwo czasu

Jeden Krok od Koszmaru

O tym, jak wygląda rynek motoryzacyjny w Polsce, wiedzą już chyba wszyscy. Wydawałoby się, że sprzedawcy samochodów mają jednak jakieś granice ludzkiej przyzwoitości. Nic bardziej mylnego. Chciałbym podzielić się z Tobą krótką historią w której moje marzenie o pięknym i szybkim samochodzie mało nie przerodziło się w koszmar. Historię o tym, jak niewielki dodatek do przeglądarki uratował oszczędności mojego życia.

Jaguar XF X250

Zawsze marzyłem o pięknej, sportowej limuzynie z bogatym wyposażeniem i niewielkim przebiegiem. Spełnianie takich marzeń sporo jednak kosztuje, więc od najmłodszych lat zakasałem ostro rękawy i oszczędzałem każdy grosz. Po siedmiu latach udało mi się uzbierać 140 000 zł. Zacząłem wtedy szukać w Internecie ofert pojazdów. Moją uwagę przykuł przepiękny Jaguar XF. Oto zdjęcia tego samochodu z portalu ogłoszeniowego:


W opisie samochodu tradycyjne "JAGUAR w perfekcyjnym stanie technicznym i wizualnym.". Zadzwoniłem do właściciela samochodu i umówiłem się na jego oglądanie.

Kontakt z Rzeczywistością

W piątek pod wieczór byłem już umówiony w banku, żeby w sobotę pojechać po samochód. Coś tknęło mnie jednak wcześniej i za namową kolegi sprawdziłem jeszcze ogłoszenie w portalu LinkRev Jest to portal do komentowania dowolnych stron internetowych. Wszedłem na LinkRev, wbiłem w wyszukiwarkę link z ogłoszenia i... mało nie spadłem z krzesła. Samochód kilka tygodni wcześniej był wystawiony po zupełnej kasacji na aukcji w USA.  To zdjęcie dokładnie tego samochodu po wypadku:


Nawet nie chcę wyobrażać sobie, co mogłoby się wydarzyć, gdybym wcześniej nie skorzystał z serwisu do komentowania i nie przeczytał komentarza innej osoby, która szczęśliwie natknęła się wcześniej na to zdjęcie i podzieliła się nim z innymi użytkownikami LinkRev

LinkRev: czytaj i pisz komentarze w Internecie

LinkRev to niepozorny system do komentowania Internetu. Pomysł genialny w swojej prostocie, który może uratować pieniądze niejednego użytkownika Internetu. Umożliwia on dodawanie do dowolnej strony internetowej komentarzy. Dzięki temu mamy możliwość wymiany informacji o dowolnym miejscu w Internecie. Najczęściej komentowane witryny pojawiają się później w zakłądkach 'Gorące dyskusje' oraz 'Aktualne tematy'.

Wygodne Pluginy do Chrome i Firefox

Serwis udostępnia dodatki do przeglądarek Chrome i Firefox. Dzięki nim już w czasie przeglądania Internetu zostaniemy ostrzeżeni o ilości komentarzy istniejących dla odwiedzanej strony. Będziemy mieli też możliwość dodania komentarzy wygodnie z poziomu pluginu. Gorąco zachęcam Was do instalacji tego dodatku, jeżeli tylko macie zainstalowanego Chrome lub Firefox.

Link do pluginu dla przeglądarki Chrome:


Link do pluginu dla przeglądarki Firefox:


Poniżej zrzut ekranu z komentarzem, jaki został dodany do ogłoszenia. Znajduje się on w prawym górnym roku ekranu. Polecam zwrócić uwagę na czerwoną jedyneczkę sygnalizującą, że ktoś dodał już komentarz do tej witryny. Dziękuję twórcom systemu za uratowanie oszczędności mojego życia: